Monday, October 10, 2011

New Mexico-Day 1

Hei sõbrad
Niisiis jätkan sealt, kust ma pooleli jätsin...
Aah, me ööbime siin hotellis, mis on täpselt keset linna ja see hotell on nii uhke, ma ei ole veel jõudnud sellest pilte teha, aga küll need ka tulevad :)
Täna käisime hostema ja õega mäe tipus. See oli päris vägev. Enne seda aga käisime kohas nimega "Hurricane" hommikust söömas, aga ma näitan teile parem pilte, kuna 1 pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna, niiet...

 midagi head mille ma olen USAs avastanud on root bear, ma ei tegi kas Eestis ka seda müüakse?



 umbes selline ongi New Mexico maastik

 mäetipus...lumiiii

 Eesti tüdruk igatseb lund?...hahahahaaaaa, kindlasti mitte :D


 jeapp, ja kohustuslik lumesöda :)





 Need pildid on tehtud teel tagasi alla :)









Aah, ma ei tea, kas te näete, aga kui hoolikalt vaadata, siis te näete, et Albuquerque linn lõppeb väg järsku ära, lausa sirgjooneliselt. See on sellepärast, et sealt edasi on indiaanlaste alad, kuhu tavainimesed ei ole lubatud. Jah, see on selline piir, et reservatsiooni ei tohi edasi minna :(

Peale mäetipu reisi läksime hotelli tagasi ja mina ja Lindsay sulisatsime natuke basseinis ja siis läksime uuesti välja onu Graigi ja tema isaga Mehiko toitu sööma. Ma ei julgenud midagi väga vürtsikat tellida, aga mu hostema ja Graig andsid mulle punast ja rohelist tšillit kõrvale süüa WOW nad tellisid mulle enne seda veel klaasi piima ja ütlesid ainult, et sul läheb seda vaja, noojah kogu õhtusöök oli ikka väga vürtsikas, pärast seda oli isegi raske hingata ja mul läks seda piima tõesti vaja :D
 See on selline Mehiko magustoit, kuhu pannakse mett peale ja see on ülihea, aga mul kahjuks ei tule nimi meelde :(

 punane oli kõige vürtsikam, siis tuli kollane ja siis roheline :)


Peale õhtusööki läksime Graigi juurde ja tegime väikse lõkkeõhtu, väga mõnus oli :)





No comments:

Post a Comment