Friday, January 13, 2012

Jõulud

Heiheii sõbrad, alustaksin siis jälle vabandustega, te ma pole nii ammu blogi kirjutanud, aga ma tõesti ei ole midagi erilist teinud :P
Niisiis, mis vahepeal juhtunud on?
Jõulud
Uus aasta
ja ongi kõik. Alustan siis jõuludest :)
Kõigepealt kaunistasime kodu. Seda tegime enam-vähem järjepidevalt alates 10. detsembrist.



 Lily:)




 Linz tegutsemas.

 Kuuse ornament.

...ja rohkem ornamente



 Kogu pere tegutsemas :)



 ...ja jälle Lily, kes tahtis ka asjaosaline olla :)

 jõulumagustoit: mandariinid, ja šokolaadi küpsetis ehk browny.

 Meie lõulusokid

 jeee, päkapikud ikka teadsid, et ma see aasta kodus ei olnud ja tõid mulle maiuseid Ameerikasse :)

 KINGIKUHI...oh seda rõõmu :)



Nonii...erinevalt Eestist saadakse siin kingitused kätte 25. hommikul. Siin luuletusi jõuluvanale ei loeta, kuna siin meeldib jõuluvanale tuua ikka palju-palju kingitusi ja nii palju luuletusi lihtsalt ei jaksaks meeles pidada. Aga 24. ehk jõuluõhtul läksime mina ja Chris jõe äärde, kus oli terve kallas jõulutuledes ja säras eredalt :). väga nunnu oli ja siis läksime koju ning ruttu tuttu. Hommikul äratasid Scotty ja Patty minu ja Lindsay kell 8 üles ja siis läksime ülalkorrusele pakke avama :D. Peale kinkide avamist sõime pirukat ma mängisime oma uute asjadega ja siis õhtupoole sõime jõulupraadi, lõbus päev oli :)
Jõuludeks sain:
Emmelt ja issilt Eestist: salli, nukitsamehe DVD ja läpaka (okei läpakas oli sünnipäevaks ka).

 Kirjutan just seda plogipostitust;)



Aitäh emme, issi ja Hardi :)

Tädi Mallelt ja Marialt sain Eesti kommi ja maiuseid ning huuleläike :) Suursuur aitäh :)
Oma Ameerika perelt sain päris palju asju ja ma loodan et ma mäletan ikka kõik siia üles ka loendada: valge iPod :D ja iPodi korpus 4 pluusi 2 paari kõrvarõngaid, käevõru, sõrmus, Grease'i DVD, sall :D
Suur-suur aitäh ka minu Ameerika perele :)

2 comments:

  1. Armsad pildid ja läpakas on nii armas :)
    Ootan juba uuut postitust :)

    ReplyDelete
  2. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed
    erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete