Monday, February 20, 2012

Uusaasta :D

Hei sõbrad, tean küll, et see on natukene eilne teema, aga mis seal ikka :D
Nonii 31. detsembril pidin ma minema Steveni juurde uusaasta peole, koos Chrisiga, kuna tema teadis kõik seal ja ma ainult väheke mõndasi, aga hiljem siis selgus, et Chris ei saagi minna ja no siis ma mõtlesin, et ma päris üksi ka ei hakka minema, kuna ma ei tundnud eriti hästi sealset rahvast :( Ma olin tegelt ikka kurb küll, kuid ma natuke kahtlustasin, et midagi võib ette tulla. kuna siin Ameerkias on tavaks saanud, et ühel või teisel põhjusel plaanid ei lähe täide (see muidugi ei kehti iga olukorra kohta :). Aga mis seal ikka, tegin uued plaanid :D. Ma teadsin, et teised vahetusõpilased ja vabatahtlikud korraldavad ka mingi peo ja ma teadsin mõndasi inimesi kes sinna pidid minema. Ausalt öeldes, alguses, see plaan mulle eriti ei meeldinud, kuna ma olin täiesti kindel, et sinna peole läksid ainult need õpilased kellel teisi plaane polnud ja seetõttu ma eriti kõrgele oma ootusi ei seadnud. Kuid kui ma juba sinna jõudsin avastasin et see oli päris lahe kodupidu... Väga hea oli teiste eurooplastega rääkida ja arutada oma vahetusaastat ja no uus aasta on ikka hästi vastu võetud kui 4 Tai poissi tantsivad ja laulavad Bitney Spearsi lugude järgi, ja hiljem me avastasime välibasseini, mis oli kohutavalt külm, ning mullivanni mis oli mõnusalt soe peale seda kohutavat otsust minna välibasseini ujuma.
MINU UUS AASTA PIDU OLI PARIM! :D
...mõned pildid...

 Henrietta (Rootsist), mina ja Lily (Türgist)

 Hetta ja mina :)

 Hetta, Lily ja Dascha (Venemaalt)



 soe mullivann...ilma mullideta.



 enamus tüdrukud peolt. Selgemat pilti ma kahjuks ei leidnud :(




Nagu ma siis praegu avastasin, uusaastast eriti pilte ei tehtudki, loodan, et teile meeldisid need vähesed :)

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed
    erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete