Sunday, December 11, 2011

Drill competition

Niisiis, siin Ameerikas on väga populaarne tund riigikaitse, kuna paljud siin on väga patriootlikud. Riigikaitse tundi siin kutsutakse JROTC, mis tähendab Junior Reserve Officere Training Court, või midagi sellist, ma pole päris kindel, ma võin teile siin mingit saasta ka ajada :). Aga ikkagi see on teatud mõttes palju teistsugusem kui Eesti riigikaitse, palju tõsisem, kuna siin on igal õpilasel oma aste ja kõik võitlevad parema astme ja medalite nimel. Igatahes kui sa oled JROTCs, siis sa saad osaleda ka Drill Teamis või Raider Teamis. Raider team on selline mudas roomamine ja relvadega tulistamine (poiste ala) ja Drill on siis selline kus sa pead sõjaväest kõike teadma ja sirgelt marssima. (seal on rohkem türukuid, kuid mõlemas on erandid).
Ja laupäeval, 19. November toimus Drill võistlus meie koolis. Ma siis otsustasin oma süpradele kaasa elada ja nagu selgus, siis enamus mu sübrad siin on JROTC tunnis :). Igatahes Raider meeskond pidi ka seal olema ja aitama koristada ja nii, niiet päris lahe oli. Aga pilte ka natuke :)

 Ahjaa, Drill tiim on need kes kannavad tumerohelisi pükse/seelikut ja helerohelist pluusi ja Raiderid on need kes kannavad sõjaväe kostüümi :)



 Hey Jessie :)

 Drill Team.

 





Price&Pollina

Raider Teamlane.

Vot. Päris lahe päev oli. Meie tüdrukute Colorguard sai II koha :).

4 comments:

  1. tahaks küsida ühe küsimuse. Olen näinud sind mitmel pildil ühe ja sama poisiga, oled omale ameeriklasest poisi leidnud? Väga armas :)

    ReplyDelete
  2. Olen ka lugemisega järje peale saanud ! :)
    Väga põnevad lood ja ka pildid muidugi :)
    Mul oli sama küsimus nagu eelmisel kommenteerjalgi :)
    Muidugi on väga tore ja armas :)

    ReplyDelete
  3. Aitäh, et blogi meeldib, ma proovin siia natkue kirjutada ka :P

    ReplyDelete
  4. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed
    erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete