Monday, February 20, 2012

4. veebruar- lahe laupäev :)

Nagu pealkirjast võib lugeda oli 4. veebruar päris lahe :). Laupäevane päev algas sellega, et Chrisil oli Nashville'i lähedal ragbi turniir. Kohutav ilm oli. Õnneks oli telk püsti pandud, niiet eriti märjaks ma ei saanud ja keegi tore inimene oli toonud suures koguses Starbucksi kohvi, niiet see hoidis meid natuke soojas. Õnneks olin ma ka oma eelmistest vigadest õppinud, niiet seekord ma panin end soojalt riidesse ja võtsin välitooli ka kaasa. Nii me siis mõnusalt Chrisi emaga istusime ja vaatasime mängu. Meie poisid kahjuks kaotasid :(, aga tundub et neile meeldis, kuna nemad said mudas mängida (kohutava ilma tõttu oli väga palju muda)
...mõned pildid mängust...

 Vot nii mudaseks saigi :/ ja kui ma õigesti mäletan, on mul vist 5 kihti riideid seljas :P

 Clarksville rugby team

Jep, peale mängu otsustati, et mudast jäi ikka väheks, siis püherdati natuke veel.


Peale mängu läksime tagasi Chrisi juurde, et valmis sättida ühe tüdruku sünnipäevaks. See oli '80 teemapidu. Sünnipäev oli väga vägev, 3 tüdrukut pidasid oma sünnipäeva koos, me teadime ainult Larsat, kes sai 18. Nad rentisid üli suure ruumi. Igatahes kõik 3 tüdrukut olid mustanahalised ja me siis alguses mõtlesime, et see on selline gangsta pidu, aga kus sa sellega, peale minu ja Chrisi oli seal veel 5 valget noort vastukaaluks umbes 100le mustanahalisele, aga pidu oli väga lahe ja tantsiti ka palju ja ma teadsin üllatavalt palju inimesi sealt peolt :)
...mõned pildid...






Sorri, et ma peost enesest pilte ei teinud, aga seal oli nii palju rahvast ja ma ei hakkanud oma kaamerat kaasa võtma.


1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed
    erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete