Monday, February 20, 2012

Valentini päev

14. veebruar on ameeriklastele väga oluline. VALENTINI PÄEV. Meil koolis käisid juba nädal aega varem ettevalmistused selleks päevaks. Näiteks sööklas müüdi valentini päeva komme $1 eest ja siis teisipäeval kui oli valentini päev, siis viidi kommid sinu valentinile :) ja meie kogusime kooriga raha nii, et inimesed said oma valentinile laulu osta. Me olime välja pannud nimekirja lauludest ja siis said kallimale mingi sõnumi ka saata, ning meie siis läksime teisipäeval klassidesse, otsisime inimese ülesse ja siis laulsime talle ja andsime sõnumi. Päris lahe oli. Minu valentin oli Chris :)
Aga päev algas sellega, et hommikul andis vahetuema mulle ja Lindsayle kingitused. Ma sain väga armsa kardigani (see on selja pealt pitsiline :) ) hästi ilus. Peale seda läksin kooli, oma esimesse tunni klassi, mis on algebra, ja siis ma nägin, et kogu mu laud oli kaunistatud :D. Ma olin nii elevil, et ma unustasin pilti teha, aga laua peal oli suur kaisukaru, kaart, Reese's cups (2 tükki :D) ja soojad söörikud hommikusöögiks :D. Päev algas suurepäraselt. 2. tunni ajal pidin ma siis inimestele armastus laule laulma minema :). Natuke piinlik oli kogu klassi ees laulda, aga mis seal ikka. 2. tunni lõpus jagas õpetaja inimestele nende valentini päeva kommid (ma sain 4 tükki, like A boss, kõik Crisilt). Peale seda oli peaaegu nagu tavaline päev, kõik õpetajad olid heas tujus ja jagasid komme, hispaania keele tunnis oli meil fiesta, (see on selline päev mille me hismaania keele tunnis aeg-ajalt korraldame, kus kõik toovad Hispaania või Mexico toite ja siis me terve tunni sööma ja vaatame mingit filmi), isegi treenerid olid nii lahked ja jätsid kergejõustiku trenni ära :). Chris ja mina käisime oma valentinipäeva õhtusöögil juba 11. ehk laupäeval, kuna ta pidi 14. töötama. Tema kirikus toimus pidulik heategevus õhtusöök lastehaigla jaoks. Aga teisipäeval peale tunde tuli välja, et ta ei peagi töötama, niiet me siis chillisime niisama. Öhtul siis kui ma koju läksin tuli välja, et hostisa oli mulle, Pattyle ja Lindsayle lilled ostnud :). Nii kena. Minu sõbrapäev oli lihtsalt nii nunnu :).


Selle karu saingi, nad on kahekesti koos :)

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed
    erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete