Monday, February 20, 2012

YFU keskaasta seminar

Hei, niisiis toimus vahepeal YFU keskaasta seminar. See on selline üritus kuhu vahetusõpilased ja YFU vabatahtlikud kokku saavad ja arutavad möödunud 6 kuud: mis juhtunud on, kuidas edaspidi hakkama saada, mis on suuremad probleemid kodu/pere/sõpradega, kuidas leida lahendusi, ühesõnaga mitte midagi uut, kuna sellest räägiti mulle juba Eestis söögi alla ja söögi peale, ja alguses kui ma siia tulin siis nii samuti :) Aga üritus ise oli väga lõbus, kuna üli hea on rääkida vahelduseks teiste vahetusõpilastega, kes tunnevad niisamuti nagu mina :). Aga igatahes üritus toimus 14-15 jaanuar ja enne seda pidi ette valmistama plakati (ha, ma hakkasin plakatit tegema 13. õhtul-nagu alati, kõik asjad viimasel minutil) minu plakat nägi välja väga kena :). Kogu üritus toimus Nashville'i lähedal, Goodletsville'is (Tennessees on uskumatult palju "-ville'sid") 14. hommikul toimusid igasugused seminarid, ma eriti ei mäletagi millest me rääkisime, aga väga hull ei olnudki. Õhtu poole läksime "Incredible Dave's i". See on selline söögi koht, kus peale söömist saab igasugu mänge mängida (ma ei oska eriti seletada, isegi Google ei aidanud mind). See on selline hästi suur ruum, kus saab arvutimänge, bowlingut mängida ja igast muid asju teha, ühesõnaga hästi lahe koht ja söök on ka üli hea :). Peale seda läksime hotelli tagasi ja siis magama, järgmisel hommikul esitlesime plakateid ja siis läks igaüks oma koju :)
...mõned pildid...

 lihtsalt mõned lahedad inimesed :)

 Theresa Saksamaalt

 Elbrih Hollandist

 Renan Brasiiliast

 nojah...Daschaga :)

 Plakati pidi tegema oma seiklustest Ameerikamaal :)

 Internetist leidsin sellise pildi Incredible Dave'ist

 mõni pilt hotellist, kohe näha, et ma pole ikka suurem asi fotograaf :(

 Tennessee vahetusõpilased, osad on puudu pildilt :(

Üks osa Incredible Dave'ist, leidsin jälle netist :)


Jep, oli selline tore nädalavahetus YFUkatega, uskumatult lahedad inimesed ;)

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed
    erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete