Monday, February 20, 2012

Vereandlus

Esmaspäeval, 13. veebruaril tuli meile kooli American Red Cross, et pilased saaksid verd annetada (Ameerikas võib vanema nõusolekuga juba 16 aastaselt verd annetada). Aga jaah, enne seda pidi koju viima väikese lehekese ja vanematelt allkirja küsima, see ei tekitanud mingi probleemi, kui et fakt, et ma olen Euroopas elanud rohkem kui 5 aastat :/. Aga peale natukest uurimust ja tahtsate onude veenmist, et ma olen ikka terve inimene sain ma lõpuks verd annetada :)
Ma läksin verd annetama 5. tunni ajal koos oma sõbra Brendaniga, päris hirmus oli. Red Cross oli omale staabi üles pannud 2. võimlasse. Sinna oli üles pandud väiksed kabiinid ja umbes 10 voodit. Niisiis ootasin oma korda, esimene õde kes mind küsitles oli nii kuri, aga kuna kui mult võeti näpust verd siis mu rauasisaldus polnud piisav, pidi üks teine õde ta töö üle võtma ning mul sutsati teist sõrme, õneeks oli raua sisaldus tol korral piisav ja ma olin valmis verd andma. Uus õde oli palju toredam ja julgustavam ja küsis igasugu küsimusi Eesti kohta :). Alguses oli päris hirmus ja natuke valus oli ka :(. Aga kui kõik oli läbi siis saime omale kleepeka, T-särgi, pudeli vett ja küpsise paki :)
...pildikesi ka...
 Pilt on natuke udune, kuna Jacobi käsi värises, kui ta pidi pilti tegema :P

 I make a difference kleepekas



Selle särgi saingi, kahjuks on see XL suurus, aga ma saan seda kanda öösärgina kuna see ulatub mul poolde säärde.

2 comments:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed
    erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete
  2. Head päeva,

    Igaüks, kas teil on kiirelt vaja laenu oma äritegevuse rahastamiseks, ettevõtte loomiseks või vajaduste rahuldamiseks, on FRED LARRY LAANI ETTEVÕTLUS alati abiks, kui kogu lootus on kadunud.

    Õigustatud laenu saamine on alati olnud suur probleem üksikisikutele, kellel on finantsprobleeme ja on vaja lahendust. Krediidi ja tagatiste küsimus on see, mida inimesed on alati õigustatud laenuandja laenu otsides mures. Kuid me oleme muutnud laenude erinevust usaldusväärsusega. Anname laenu vahemikus $ 500,000 kuni $ 500,000,000,000; Oleme Fred Larry Laenufirmad rahvusvaheliselt registreeritud, garanteeritud ja riiklikult sertifitseeritud, on lahendus kõigile teie finantsprobleemidele, meie laenud on lihtsad, odavad ja kiiremad ning anname laene üksikisikutele, ettevõtetele, ettevõtetele, äriorganisatsioonidele ja inimestele Igasugused üle kogu maailma.

    Meie teenused hõlmavad järgmist:

    Laenud igat liiki ja otstarbeks

    Sotsiaalkindlustus ja krediidikontroll puudub, 100% garantii. Kõik, mida peate tegema, on andke meile täpselt teada, mida soovite ja me kindlasti teeme teie unistuse. (FRED LARRY Laenufirma). Ütleb YES, kui teie pangad ütlevad EI. Täna võtke meiega ühendust selle laenusumma jaoks, mis on teie eelarvele vastav.
    Hankige oma laenu nüüd 3% intressimääraga.
    Kirjuta meile kohe aadressil (fredlarryloanfirm@gmail.com)

    ReplyDelete