Wednesday, September 21, 2011

Amazing Homecoming!

Heii, ma olen tänulik teie kannatlikkuse eest ;). Ma sain nüüd sõbra käest paar pilti juurde. Igatahes, Homecoming oli väga lahe, tantsisime palju, nalja sai ja üle-üldse oli see väga lahe päev :). Ball kuningannaks valiti Larsa, kes on ka meie kooli õpilasesinduse president (Larsa on see tüdruk, kellega mul on pilt ka, Spirit Week postituses ;)), ta käib minu Service Learningu klassis (ma kirjutan selle klassi nime koguaeg inglise keeles, kuna mul pole õrna aimugi, mis see võiks eesti keeles olla, kui teil on ideid siis võite julgelt jagada :D)
Aga õhtu algas sellega, et ma läksin kõigepealt Sophie juurde ja hakkasime sättima, siis tuli ka Jenny sinna ja me olime kolmekesi ja tegime make-upi ja igast tüdrukute asju ;). Sättimine tantsu jaoks oli väga lõbus, kuigi mul oli suuri probleeme oma juustega :P aga lõpuks tuli mu soeng vist päris hästi välja. Siis kui meie kolmekesi olime kõik valmis saanud, tulid Sophie juurde ka Shaoyun ja Minji. Nojaah ja selline tuulepea nagu ma olen, avastasin ma, et ma unustasin oma pileti koju :D. See oli täiesti jube, aga, kuna mul on suurepärased hostvanemad, siis nad töid mulle mu pileti Sophie juurde (ta ei ela eriti kaugel minu kodust, aga siiski...). Lõpuks tuli ka Lauren oma emaga ja siis läks fotosessioon lahti. Peale seda läksime me Rafertysse sööma (see on midagi sellist mida siin Ameerikas tehakse. Noored lähevad kambaga kusagile restorani :)). Ma tellisin Caesari salati, ülihea :). Ja siis me läksime sealt kõik koos kooli. Me jäime umbes pool tundi hiljaks :(. Algselt tegelikult kutsus Chris mind Homecomingule, aga kuna ta kutsuti tööle, siis ta jäi tund aega hiljaks ning ma läksin tüdrukutega, me kohtusime hiljem koolis :). Õhtu lõppes kell 11 ja peale seda läksin ma Laureni juurde ja me vaatasime "50 first dates"i. Naljakas film on :D. Okei, aga rohkem mul eriti ei olegi midagi öelda ja nautige pilte ;)

  see olen siis mina :)



 Jennyga

 mina, Minji, Sophie ja Jenny

 Sophie, Lauren, Shaoyun, Minji, mina ja Jenny

 Laura ja Lauren

 Aah, selle pildiga tuli mulle meelde, et kui me olime restoranis, siis üks tüdruk, keda ma kordagi näinud polnud, tuli minu juurde ja ütles, et Chrisil on kahju, et ta sinuga praegu olla ei saa ja saatis sulle roosid. Awww. Ma olin niiiii üllatunud ja nooh, siis ma punastasin, teate mind ju küll :)

 Sophie & mina





 Lauren vaatab mind sellise näoga, et "omg, mis tal viga on? Aga jaah, kes neid eurooplasi ikka mõistab" :D

 Ahjaa, kui me restorani läksime, siis me saime veel 4 inimesega kokku, niiet mei oli 10. See on ikka väga jube pilt minust, aga rohkem ei olnud kus me kõik koos oleks olnud. Ma ei teagi mille üle ma naeran, aga ilmselgelt on mul lõbus :D

 See pilt on juba koolis tehtud, aga kuna me koguaeg tantsisime, siis keegi ei viitsinud pilte teha :D

Mina ja Chris, jaah, meil alles hiljem tuli meelde, et me unustasime pilte teha. See on ainuke pilt meist :(
Aga kogu õhtu oli täielik õnnestumine ja mul oli väga lõbus seal :D

Tsaukii, kallid sõbrad Eestis ja olge lahedad :P

4 comments:

  1. you're soooooo pretty out there :)

    ReplyDelete
  2. Nii ilus kleit ja ise oled ka väga kena! :) Blogi on ka väga hea! :)

    ReplyDelete
  3. hehee, aitäh, teile armsate kommentaaride eest :)

    ReplyDelete