Monday, September 19, 2011

Spirit Week ;)

Heii sõbrad, väga suur vabandus, et blogiga nii kaua aega on läinud, aga kuna see nädalavahetus oli NIIIII lahe ja sündmusterohke, siis mul ei olnud aega :(
Okei, ma alustan siis algusest. Esmaspäeval (12.09) algas meil Spirit Week (vt eelmist blogipostitust). See oli päris lahe, ma kulutasin päris palju aega, mõeldes mida selga panna, kuna ma alguses plaanisin minna 80ndate stiilis, teha metsikud lokid, kanda värvilist meiki, leggingseid ja sääriseid, aga mul oli kodus rohkem 50ndate riideid ja kuna mulle väga meeldib "Grease", siis ma otsustasin minna Sandyna :)
 Paremalt: Sophie (70s), mina ja Jenny(50s)

 Sophie ja Jenny US ajaloo tunnis :P

 Meie koor :P


 Tere! See on Chris :) Hahaa, tal oli tooga seljas, jah, ta otsustas niiii palju ajas tagasi minna :D

 mina ja Heath hispaania klassist, tema oli Danny, niiet me sobisime omavahel :P

 Jeap, seda me teemegi Serivice Learning klassis. Antud juhul me teeme kollaži :D

 See on Larsa mu Service Learningu klassist, tema valiti Homecoming Queeniks :)

Tema on Jessie minu ökoloogia klassist. Ta oli 80. stiilis ja tal oli ikka ehtne ajastukohane soeng ka ;)

Teisipäeval oli värvide sõda :D ja meie klass (11) kandis oranže riideid. Hommikul kui kooli läksid, siis õpilased kaunistasid meie kooli pea koridori, mis on söökla vahel, nelja erineva värviga (roosa, roheline, oranž ja must) Kui väga ei tahaks ma õelda, et meie oma oli lahedaim, pean ma kahjuks tunnistama, et 10 klass oli väga loov, mul ei ole sellest kahjuks pilte, kuna koridoris ei tohi pildistada :(. Igatahes sel päeval olid meil tunnid lühendatud ja 3. ja 4. tunni vahel oli pep-ralley. Juniors, ehk siis meie, võitsime nn. "ralli" ja kõieveo, mis oli kõige populaarsem ja me haledalt võitsime 12. klassi :P, kuna seal oli hästi palju võistlusi, siis me võitsime veel igast võiksemaid võistlusi, aga need 2 olid tähtsad :P
 minu koor :), enamus on 10ndikud

 minu koori 11ndikud, meid on ainult 4 :(


 paremalt:seljaga minu poole on Cheyenne, Ashlee ja vasakul on Chris :)

 Kõievedu, mille meie võitsime, 12ndikud kaotasid haledalt :P

 Elizabeth, Shaoyun, mina ja Cheyenne ;)

Tema on Mimi minu ökoloogia klassist, ilmselgelt senior, kuna ta on mustas :)

Kolmapäeval oli nohiku päev. Ma leidsin kaltsukast suppernohikliku seeliku :). nojaah, ma tegin paar pilti ka ;)
mina ja Shaoyun, tõelised nohikud

 ...ja minu koor jälle :)

Leann ja Nate minu hispaania keele klassist :P

 Jeap, selline ma olengi ;)

 Kuna kolmapäeval oli minu hostõe sünnipäev, siis me käisime perega väljas söömas, ma tellisin kanapasta, mis oli super hea, aga kuna mu õel oli sünnipäev, siis siin USAs on kombeks, et restoran pakub oma poolt magustoidu sünnipäevalapsele, aga kuna Lindsay kõht oli nii täis, siis sõime kogu perega selle magustoidu ära, ja te ei kujuta ette kui HEA see oli, see oli Shokolaadi kook vanilje jäätise ja shokolaadi kreemiga. omg, kui hea see ikka oli :) Aga kui väljas söömas käia, siis portsjonid on ÜLI suured, ma tavaliselt olen tellinud poole toidust ja ikka ei jaksa seda ära süüa :P

mina ja Lindsay, minu väike õde on nüüd 11-aastane :)

Neljapäeval oli meil wild-wild west day, see oli selle pärast, et meie homecoming mäng oli West Creek High Schooliga :)
 mina ja Shaoyun, rockin' that country style ;)

 mina ja imelised tüdrukud minu koorist :)

 Jälle minu suurepärane Service Learning, kaunistasime meie väiksemat võimlat Homecomingu jaoks ;)

Jeap, Richard kohendas mu soengut, see oli natuke kole ennem :D Richard näeb siin tegelikult üllatavalt tõsine välja :D

Ja REEDE oli lilla ja kuldse päev. Need on meie kooli värvid. Tunnid olid sel päeval ainult 20 minutit (tavaliselt on nad 50 minutit), 3. ja 4. tunni vahel oli jälle selline pep-ralley või assembly taoline üritus, kus iga klubi või meeskond valib oma sweethearti ja tema saatja, igatahes, siis seal oli umbes 20 või 30 sweethearti, aga peamine oli ikka see, et me ei pidanud tundides istuma. Mul kahjuks ei ole sellest päevast pilte, kuna ma unustasin oma kaamera laadima panna :(, aga kool sai läbi 12.10. :D ja nädalavahetus alaku...
 Cheyenne ja Ashlee :)

minu koor jälle, leia mind ;)


Jeap, nii lahe mu kool ongi, võite kadestada ;), aga nautige imelist kooliaega ;)

1 comment: