Sunday, September 11, 2011

Homecoming & Spirit Week

Hei!
Laupäeval käisin ma Homecomingu jaoks kleiti ostmas :) Aaah, ma ikka ei ole hea kleidi ostja, kuna ma olen väga valiv, aga ma arvan et ma leidsin ühe päris armsa musta ja valge kleidi, kui Homecomingule lähen, siis näete ;) ja ema, sa võid rahulik olla, ma ei kulutanud eriti palju! Peale seda läksime Good will poodi, mis on nagu second hand Eestis, kuna järgmine nädal on Homecomngule eelnev nädal ehk Spirit Week, see on seline nädal, kus tunnid on lühendatud ja toimuvad klasside vahelised võistlused :) ja iga päev tuleb mingis kindlas stiilis riietuda :)
Esmaspäev:
On ajaga seoses, ma plaanin minna 50ndate stiilis, alguses tahtsin tegelt 80ndates minna, aga kõik rääkisid et nad teevad 80 niisiis ma mõtlesin ümber :P
Teisipäev:
On klasside värvid: 9kl-roosa; 10-roheline; 11-oranž ja 12-must, kuna ma olen 11 klass, siis ma lähen oranžis :(
Kolmapäev:
Nerd Day! :) see on millegipärast kõikide lemmik :D
Neljapäev:
Wild-wild west või kauboi :)
Reede:
On lilla ja kuldse päev, kuna need on meie kooli värvid ja reedel on ka Homecoming game, kuhu kõik läehevad ja see on väga tähtis :P
Ma loodan, et ma saan iga päev oma kaamera kooli kaasa võtta ja pilte teha, aga samas ma pole üldse kindél, kuna siin koolis ei tohi isegi vahetunnis ega lõunapausil telefoni kasutada. See on tegelt päris naljakas, kuna kui näiteks kellegi telefon tunnis helisema hakkab, siis kõik ahhetavad ja kõik jääb vaikseks, see oli alguses päris naljakas :D, aga nüüd tundub see lihtsalt jabur :P

Olge mõnusad ja ma olen supper excited for Spirit Week ;)

1 comment:

  1. Väga äge elu on sul seal ikka - palju üritusi ja muudki põnevat. Aga ole siis hästi tubli ja sära siis selle kleidiga teiste keskel. Suured kallad sulle ka!!!!!!

    ReplyDelete