Sunday, September 11, 2011

kuu aega!

Heii, sorry sõbrad, et ma pole nii kaua postitanud, aga elu on olnud selline tavaline :)
Eelmine nädalavahetus, kui ma ei teinud postitust, oli mul tavaline koolinädal, ainult, et reedel 2.09 oli meil pep ralley. See on selline üritus, kus vahetunnis kõik kogunesid võimlasse ja 4 klassi (freshmen, sophomore, junior ja senior) istusid eraldi sektorites. Ja põhimõtteliselt oli see võistlus, kes kisab kõige valjemini ;). 10 klass võitis :(. See kõik algas sellega, et meie kooli orkestri trummimängijad marsissid koridorides ja kutsusid kõik välja, see oli nii lahe. Meie kooli orkester on ülihea ja on võitnud niii palju karikaid :). Igatahes kõik järgnesid trummimängijatele võimlasse ja siis hakkasgi kogu asi pihta, ma istusin orkestri kõrval ja mulle niii meeldis nende esitus, aga põhimõtteliselt pep ralley ajal kutsutakse välja kõik spordi tiimid ja kisakoori omad ja tantsu tiim, aga eriti suur aplaus on ikka siis kui ameerika jalgpalli meeskonna omad kogunevad väljakule :) nagu filmides ikka on :) Pep ralley oli meil koolis kuna õhtul oli meil mäng, mille MEIE VÕITSIME :D aga ma ei saanud kahjuks minna, kuna keegi minu inimestest ei läinud, siis ma mõtlesin, et ma ei hakka üksi ka minema :P. Ma kahjuks unustasin oma kaamera koju, niiet mul ei ole pilte pep ralleyst, aga kogu üritus oli väga vägev ;)
Ja nädalavahetusel ei teinud ma eriti midagi :P

No comments:

Post a Comment