Sunday, September 11, 2011

Riverfest

Heii, sõbrad!
Reedel ja laupäeval oli Clarksvilles selline üritus nagu Riverfest. See ei olnud midagi suurt vaid mõned bändid mängisid ja siis mööda jõekallast olid telgikesed kust sai süüa ja igast nänni. See sarnanes natuke Saaremaa merepäevadele ainult, et see kestis 2 päeva. Reedel käisin ma seal Austraalia vahetusõpilasega Sophiega, ta on lihtsalt suurepärane ja ma saan temaga siin kõige paremini läbi ;). Sophie pidi alguses oma klassiõega minema, aga too ei saanud minna, niisiis läksime meie kahekesi :)


 Jeeii, pina colada smoothie :)












Laupäeval käisin Riverfestil koos Chrisi ja kambaga koolist :). Mul sellest korrast kahjuks pilte ei ole, kuna kohe kui ma sinna jõudsin hakkas sadama ja ma ei tahtnud oma kaameraga riskida :P

3 comments: