Monday, September 19, 2011

It's FRIDAY, FRIDAY

Hei teie, ilusad inimesed kaugel Eestis :)
Niisiis, mu jutt jäi pooleli reede juures... Me saime koolist lahti kell 12.10, peale seda läksime sõpradega Waffle House'i sööma. Teate kui naljakas tunne on istuda autos, kui autot juhib sinust poolteist aastat noorem väike tüdruk ja siis samal ajal kirub teisi autojuhte, no seda ei näe tihti :D. Igatahes autosõit Cheyennega oli väga naljakas, kuna too päev oli super palav ja siis ta üritas samal ajal roolis pükse vahetada :D. See oli niiiiii naljakas. (PS ema ära muretse, Cheyenne on väga hea autojuht, ega ületanud kordagi kiirust ;)) Igatahes, peale seda läksime McDonaldsist läbi kust Chris ostis jäätis ja tegi coningut (ma pole ülsegi kindel, et see nii kirjutatakse), aga kui te ei tea mis see on siis võite googledada, või YouTubest otsida, aga see on midagi sama tobedat nagu planking või owling. Igatahes see käib nii, et sa tellid jäätist ja siis kui müüa sulle selle ulatab, siis sa võtad selle tagurpidi kätte! Täiesti mõttetu, ma tean, aga nali peitub selles, mis näoga see müüa sind vaatab ja see oli ikka natuke naljakas küll. Jaah, sõbrad, selliseid asju ma siin Ameerikas teengi :D, Igatahes, peale seda viis Cheyenne mind koju ja siis tuli Sophie minu juurde ja ma hakkasime ennast Homecoming gamei jaoks valmis sättima. Meie kui vahetusõpilased, kes kunagi ei ole jalgpalli mängul käinud, mõtlesime, et see on hea idee, kui me oma näod üleni kuldse ja lillaga ära värvime :D
 tegime lillat värvi ;)



 pool on juba valmis ;)

 mina ja Sophie otsustasime kohapeal Jessie näo ka ära värvida :D



 üks näide Homecoming sweetheartist ;)

 mina, Jenny ja Sophie ;)

selline on meie jalgpalli väljak ;)


See oli väga lahe õhtu, muidugi ikka selle pärast, et meie VÕITSIME! Kui ma ei eksi, siis oli see 31:17 ajee, West Creek kaotas haledalt. Meie jalgpalli meeskond on hooaega alustanud väga häst. Nad on kaotanud ainult 1 mängu ja see oil ka ainult 1 punktiga, niiet...Go Wildcats!

Tsaukii, sõbrad ja postitus Homecoming dance kohta ma loodan, et saan kirjutada homme, kuna ainult mu sõbral oli kaamera kaasas, niiet kui te tahate pilte ka, siis peate natuke ootama :P

1 comment:

  1. Miks nii kaua???? Tahan su kleiti näha!!!! :D

    ReplyDelete