Sunday, December 11, 2011

Halloween

Nonii, Neljapäeval, 28. oktoobril tegime meie perega kolli-kõrvitsaid. Siin peres on tavaliselt kombeks, et iga pereliige teeb kõrvitsa ja siis pannakse need 31. oktoobril välja, kui lapsed tulevad kommi küsima, ning siis lapsed hääletavad kõrvitsate poolt. See aasta võitis Lindsay, minu kõrvits sai 2. koha. Mul kajuks ei ole pilti esokoha kõrvitsast, aga anda omast on küll :P

Juhul kui keegi aru ei saa, siis see on nõid, kes võlub katlast välja kummitust. Lindsay oma oli kummituste maja, see oli päris lahe :)

Laupäeval, 29 oktoobril käisime Chrisiga ühe tema sõbra juures peol, seal oli lõke ja inimesed olid halloweeni kostüümides, lõbus oli, sai metsas ära eksitud ja nii...ikka juhtub :P
hehe, me olime mõlemad toogaga :P

Esmaspäeval, 31. oktoobril käisime Trick or treat'imas (okei, mul pole õrna aimugi kuidas ma võiks seda tegevust Eesti keeles kirjeldada :P). Me läksime väääääääga suure kambaga koolist. Meie grupis oli vist 11 inimest, aga jaah kommi saime küll üli palju. Me käisime Sophie ja Min-ji naabruskonnas (seal elavad kõik rikkad inimesed) sellepärast vist ka nii palju kommi :P. Aga natukene pilte kaa ;)

 Sättisime end valmis Shaoyuni juures ^ :)

 Min-ji oli lehm :D

 Mulle täiega meeldis Sharoni kostüüm, ta oli merisiga :P

 Soph oli nõid :)



 Siin on kogu grupp pildil :)





 Mina ja ketšup :)

kotitäis kommi ;)

No comments:

Post a Comment