Sunday, December 11, 2011

Külastasin vanatädi 1. Päev :)

Niisiis, nagu mõned mu sõbrad teavad, siis minu vanatädi põgenes sõja ajal Ameerikasse ja kuna meil oli pikk nädalavahetus ees, siis otsustasin külastada teda ja ta peret :)
Niisiis, nagu ma ütlesin, 10. November, reede olin ma peale assembit vabastatud. Mu hostema tuli mulle järgi ja viis mu Nashville'i lennujaama. Sealt lendasin ma Georgia, Atlantasse, kus mul oli 3 tundi aega mil lennuks läks Philadelphiasse. Atlanta lennujaam oli hiiglaslik ja mul tuli teha ka nõme terminali vahetus, iu, õnneks leidsin oma terminali ja värava suht kiirelt üles ja siis sõin McDonaltsit ning siis istusin Pennsylvania, Philadelphia lennukile. Ma jõudsin umbes kell 8 ajal kohale ja mulle tuli vastu mu vanatädi lapselaps, Lisa, kes on varem Eestis ka käinud :). Sealt edasi sõitsime Red Banki, New Jersey'sse :). Mu vanatädi on Ameerikas elanud kuskil 60 aasta ringis ja räägib täiesti puhats eesti keelt, ilma aktsendita ja isegi Saaremaa murdega, uskumatu. Nelapäeva õhtul siis vanatädi rääkis lugusid mu vanaisast ja elust Eestis ja olime kodus. Nii hea oli eesti keelt uuesti rääkida ja süüa Eesti maitselist toitu :).

Päikeseloojang ja Atlanta linn :)

No comments:

Post a Comment