Sunday, December 11, 2011

Jersey Shore 2.päev :)

Niisiis, hommikul reede, 11. November, mina ja Lisa magasime mõnuga sisse, uskumatult hea oli magada toas, kus olid Muhu mustriga linikud ja eesti keelsed raamatud riiulil :). Me sõime hommikust ja siis läksme Lisaga linna peale shoppama. Ma avastasin uue lemmiku poe siin nüüd- Urban Outfitters, yess :)


Peale metsikut shoppamist läksime Starbucks'i ja jalutasime niisama ringi :)







mmm...white chocolate mocca :)

Peale linnaskäiku läksime randa. ookeani äärde aka. Jesey Shore :)

 Thats how they roll in America :P



 Ma nägin New Yorki :)









 Enne seda pilti ma nii kenast poseerisin ookeani taustal, kuni siis tuli hiiglaslik laine ja mu jalad olid läbimärjad ja siis ma mõtlesin, et mis seal ikka, kastan siis varbad ookeanisse ka kuigi see oli lihtsalt kohutaval külm :/. ma ei tundnud pärast oma jalgu :P, aga see oli seda väärt ;)




Peale rannaskäiku läksime koju tagasi ja olime niisama mõnusad :). Lisa kaotas oma kalli, ema kingitud kõrvarönga ära :(

ahjaa...


No comments:

Post a Comment