Sunday, December 11, 2011

YFU kohtumine ja õuduste maja :)

Hei sõbrad ma siis teen natuke blogimist ka. Uskuge mind, ma ükskord tahtsin seda juba teha, aga midagi tuli ette ja siis ma läksin sõpradega kinno, sorry :/.
Okei, niisiis...22.oktoober oli YFU Halloweeni kohtumine. Seal said kõik vahetusõpilased kokku, sõime, mängisime tobedaid mänge ja lõikusime kõrvitsatele nägusi pähe :) Kõik vahetusõpilased olid väga vaiksed, kuni hetkeni, mil mina ja Sophie otsustasime et me peaksime üksteist selle röveda plögaga, mis kõrvitsa sees on, üksteist loopima. Niisiis kõik ülejäänud vahtisid meil nagu lollakaid kui mina ja Soph üksteist aias taga ajasime. See toimus Nashville'i lähedal ühe YFUka kodus :) Vot see oli ikka kvaliteetaeg, palju nalja sai :)

 Siin toimus küpsise söömise võistlus, sa pidid ära sööma 5 küpsist ja kordagi ei tohtinud juua ja siis peale seda pidid vlilstama. See on võimatu! :P

 See on Elbrih, kes võitis oma roundi :). Ta on Hollandist pärit.

 Sophiele ilmselgelt ei meeldinud see mäng, aga ta ikka jõudis kaugemale kui ma :P

 Soph is READYYY!

 kolli-kõrvitsad

 El võitis küpsisesöömis võistluse :P

 Teine võistlus oli nätsu söömise oma. Seal pidi nätsu närima niikaua kuni see on pehme ja esimene kes nätsumulli puhus, võitis. Selle võitis üks Hiina tüdruk.

 kõik vahetusõpilaste tehtud kõrvitsad :)



 minu oma on see keskmine :)

Lisa annab ka endast parima küsise söömises. Tema oli Rootsist pärit :)



Peale seda sõitsime kodu poole tagasi ja ma sain sõnumi Chrisilt ja ta küsis, et kas ma tahan õuduste majja minna. Ma olin anult ühe korra varem käinud ja see oli nii lame, no ma siis mõtlesin kui hirmus see ikka olla saab. Me kutsusime grupi kokku ja Soph tuli ka meiega. Nojaah, me seisime järjekorras, et sisse saada ja juba seal ma tundsin et see on migagi väga jubedat. Noh, mis seal ikka, otsustasime sisse minna! See oli vale otsus!!!! Terve aja ma olin nii hirmul, et ma ei julgenud silmi ka lahti teha :S. Ma hoidsin terve aja Chrisilt übert kinni ja Soph koidis omakorda minust :/. Kõige jubedam oli siis kui nad tulid sinu juurde mootorsaega, millelt oli kett maha võetud, aga pimedas ma seda ei näinud ja siis ma kuulsin mootorsae häält ja tundsin seda oma jala vastas. Appppiiiii!!!! See oli nii rõve. Ja siis lõpus me sattusime kuhugi ruumi ja üks mees õtles meile, et me peame ise tee välja leidma, omg, mul polnud õrna aimugi, kus me olime. Lõpuks kui me välja saime elusalt ja tervelt avastasime, et Skyler oli ära eksinud, kui me teed välja otsisime ja tema oli tüdruk, kes ei tahtnud õuduste majja minnagi :S. Aga ta leidis ka oma tee välja ja siis läksime kõik koos McDonalds'isse :) McDonaldsi taga parkimispaltsil sõidutasime üksteist sõidukäruga, lahe laupäev oli :)      

No comments:

Post a Comment