Sunday, December 11, 2011

Veteran's Day!

Okei, niisiis, siin Ameerikas on väga palju pühasi, üks nendest on Veteranide päev, 11. November. Ma päris täpselt ei teagi mis see on ja ma arvan, et nad ise ka ei tea, ainult, et siis on 2 vaba päeva ;). See aasta langeisd nad päris hästi kokku, kuna Veteran's Day oli reedel siis oli reede vaba ja esmaspäev ka, niiet pikk nädalavahetus.
Neljapäeval siis, 10. November. Toimus meie koolis assembly (ma jällegi ei oska assemblit kirjeldada, aga see on midagi nagu aktus, kus kõik peavad olema, aga see on natuke vabam, õpilased võivad hõisata ja on rohkem selline lõbusam ja vabam kui aktus ja see toimub võimlas. Neil siin ei ole aulat!). Aga jaah, kuna ma olen kooris, siis meie laulsime ja tomus ilus tseremoonia (seekord ei olnud õpilastel õigus hõisala sel ajal). Nojaah peale laulmist siis tuli hakata ameerika lippu lahti rullima ja see ei olnud mingi tavaline lipp vaid kogu võimla suurune. Alumist külge pidid kinni hoidma kuni 30 inimest sest see oli niiiiiiiiii suur. Igatahes siis meie koori tüdrukud hoidsid lipu allserva ja riigikaitse poisid olid meie vastas ja hoidsid teist külge ja me pidime hakkama seda lahti rullima. Rullida lahti nii suurt lippu on kohutavalt kraske eriti veel kui poisid vastas sikutavad hästi tugevasti ja ma märgiks ära, et kui lippu maha pillata, siis tuleb see kokku korjata ja ära põletada. No pressure! Ma kartsin kohutavalt, aga õnneks ei juhtunud midagi :). The day was saved. Peale assemblit olin ma ülejäänud tundidest vabastatud.

See on üks lauludest mida me kooriga laulsime, väga ilus. Kuna mul käjuks pilte polnud, siis mõtlesin, et postitan selle, et enam-vähem oleks mingi arusaam, et mis toimus :P

No comments:

Post a Comment