Sunday, August 28, 2011

Igapäevane elu :P

Heiii, mõtlesin, et võiks natuke blogitseda ;)Niisiis...nädal aega tagasi laupäeval oli Eesti taasiseseisvuspäev ja meie perega valmistasime Eesti toitu: sealiha, hapukapsas ja keedetud kartul :). Täitsa maitsev oli, aga hapukapsas maitses natuke imelikult :P. Peale seda läksin ma sõpradega kinno "Planet of Apes"i vaatama, lahe film oli ja nalja sai ka natuke :D.
 minu vahetuspere :)

See kommikauss oli vahetusisa idee, et paneks mustad, sinised ja valged kommid kaussi, aga me musti ei leidnud, niisiis valisime pruunid musta asemel :) Mõte on see mis loeb :)

Pühapäeval käisin natuke shoppamas, ma ei tea, kas ma olen seda maininud, aga siin on riided niiii odavad, ühes poes oli allahindlus, et osta 1 paar teksaseid ja saad 2. paari TASUTA, ja pluss sel päeval oli seal veel mingi allahindlus :D niiet..., aga jaah. Mul oli vaja musta seelikut ja pluusi neljapäevaseks esinemiseks ja veel jooksutosse :). Pühapäev oli puhtalt shoppamise rõõm.
Esmaspäev oli tavaline koolipäev, mitte midagi eriti ei juhtunud :P
Teisipäev oli suurepärane päev. :)), kuigi siis olid mul ka esimesed testid ajaloos ja ökoloogias ning hispaania keeles oli selline tunnikontrolli moodi asi ;). Kõik testid ja tunnikontrollid on siin tõesti lihtsad. Ajaloos me pidime ainult ära õppima 1 lehetäie väiteid. Seal oli 33 väidet ja kõik need samad väited olid kontrolltöös, loomulikult valikvastustega :D, aga ma pean häbiga tunnistama, et mul läks 1 vastus valesti :( , hispaania keele tunnikas läks hästi, ma sain 100% selles, ökoloogia oma oli raskeim, seal sain ma 89%  :(, aga ma eriti ei põe :D
Kolmapäev oli jälle nagu iga teine päev, mõnus ja lihtne, aga ma ei viitsi hommikuti kell 5.30 ärgata, see on lihtsalt jube, koolibuss tuleb 6.45 ja kool algab 7.30 :( masendav. Siin kestab koolitund 50 minutit ja vahetund 5 minutit. Ma ei kujuta ette millal need noored siin vetsus käivad kuna kogu see aeg läheb sellele, et sa jooksed kapi juurde, võtad oma asjad ja jooksed koolimaja teise otsa ja ikka jääd hiljaks :P aga ma olen juba kapi avamises märksa osavam kui eelmine nädal :D
Neljapäeval oli meil selline asi nagu Open House. See on selline päev, kus vanemad saavad kooli tulla ja õpetajatega tutvuda ja siis õpetajad räägivad sinust ainult head ja kiidavad sind taevani :D. Päris lahe tegelikult :D ja kuna ma kuulun edasijõudnute koori, siis ma pidin laulma ka, päris lahe tegelt, mu koorikaaslased on ülilahedad :)

 See on meie koori klass :)

paremalt: mina, Elizabeth, Shaoyun, Emily, Whitnee

Jaah, me tegime nalja selle üle, et Liz nii lühike on :P

Neljapäev oli jälle tavaline koolipäev :)
Reede oli selline huvitav päev, mul oli algebras Test ja siin on kõigil üli-supper kalkulaatorid (jaah, ma muretsesin endale ka sellise), mis teeb sinu eest graafikuid, kolmnurki ja absoluutselt kõike mida sa soovid, aga halb asi selle juures on see, et ma ei oska seda kasutada, kuna sellel on ikka sellised funktsioonid, et anna olla :). Igatahes testi ajal arvutasin ma kõik graafiku punktid välja, et teada saada kas see on funktsioon või mitte, teised lihtsalt vajutasid funktsiooni kalkulaatorisse ja see andis sulle graafiku vastu :(...noojaah, aga tehtud ma selle testi igatahes sain ja see oli samuti valikvastustega :P. Ma veel ei tea, mis tulemus on. Reede õhtul veetsin sõbraga aega, lahe õhtu oli ;)
Laupäeval pidin ma tegelikult minema YFU Post arrival kohtumisele, mis pidi hakkama kell 10, Nashvilles, niiet ma ärkasin kell 7 hommikul ülesse ja tegin oma kama magustoidule, mille ma olin reedel juba valmis teinud, kreemi ka. Igatahes mu hostisa läks vaatama, kus täpsemalt kohtumine aset võtab ja siis ta avastas, et see hakkab hoopis kell 12, mitte 10 :( ma olin suht väsinud ja mõtlesin et ma oleks võinud kogu selle aja magada :P. Igatahes, kuna Sophie ka ei läinud, mõtlesime perega, et vahet pole, me ka ei pea minema :P, me ei läinudki. Selle asemel läks hostisa jõusaali ja ma mõtlesin, et võiks ka minna ja läksin ja jooksin seal (oma uute tossudega) 3 miili. Peale seda läksin uuesti magama ja ärkasin üles kuskil 2 või 3 paiku :). Siis läksin ja tscillisin natuke aega sõbraga :P
Pühapäeval ehk täna, käisime ujumas, kuna ma olin nii osav eile ja ei venitanud oma lihaseid peale jooksmist, siis ujumine tegi natuke head. See on kõik mis ma täna teinud olen ja kell on praegu 5.40 ja kohe hakkan sööma, me sööma täna õhtul ühepajatoidu taolist asja...igatahes lõhnab hästi ja peale seda ma tõenäoliselt pean kirjanduse tunniks raamatut lugema "The Crucible". See ei lähe eriti hästi, aga mul on lahe kirjanduse õpetaja, niiet ta andis mulle lisaaega ;)
Tsaukii, olge lahedad!
PS: ahjaa, täiest random pildid minust koolis :
 Kõige alumine on hispaania keele õpik, keskmine on algebra 2 ja pealmine on US ajalugu. Ma ei tea, kas pildilt on aru saada, aga need õpikud on KOHUTAVALT rasked ja paksud :(

otsustav hetk, Laura avab koolikappi



8 comments:

  1. Laura, aga mis sellest suurest kogusest kama magustoidust siis sai? :)ole tubli ja kalli-kalli!

    ReplyDelete
  2. sa näed välja nagu KRÕÕT LÕBUS!! :D

    ReplyDelete
  3. Ema: Ahjaah, seda kamatoitu sööme meie perega (eriti mina), aga perele maitses see ka väga, ja siis sõbrad kes vahest külas kõivad :P
    Kes on Krõõt Lõbus? :D

    ReplyDelete
  4. Kas Sa saaksid oma vahetuspere käest küsida kas nad teavad Brad Renfro't? :)

    ReplyDelete
  5. eii, mu vanemad ei tunne sellenimelist :( aga kust kaudu nad peaksid seda inimest tundma, äkki see aitab? :)

    ReplyDelete
  6. Ta on suht tuntud Tennessee näitleja, minu lemmik :)

    ReplyDelete
  7. Ahjaa, ma selgitasin nüüd ja nad on kuulnud temanimelist küll jaah :D

    ReplyDelete
  8. Niitore, kahju et ta on meie hulgast nii vara lahkunud :(. Aga tšekka kindlasti ta mingit filmi, the client ja sleepers on parimad

    ReplyDelete