Saturday, August 20, 2011

2 nädalat ja 2 päeva :)

Heiaa, ma olen nüüd siin olnud juba 2 nädalat ja 2 päeva, aga tähtsad asjad kõigepealt:

PALJU ÕNNE EESTI!



Kool:
Kool on siiamaani olnud lausa supper, kõik inimesed on ülisõbralikud, eriti Nicole, Jenny, Cheyenne, Chris, Jake ja kogu mu koor lisaks veel vahetusõpilased Jenny ja mu lemmik Sophie Austraaliast :). Kool ise on niiii lihtne, mul on algebras praegu 102% , mkm mitte 100, vaid 102%, beat that:). mul on tegelt kõikides ainetes praegu 100% välja arvatud US ajalugu, seal on mul 98%, aga ma töötan selle kallal:) US ajalugu on tgelt raskeim aine ka, minu arvates. Mulle täiega meeldib mu Vocal Musicu klass, seal on nii lahedad inimesed ja mu koori õpetaja ütles, et ta otsib Eesti koorilaulu, mida me võiks laulda, nagu how awsome it that?? :D, aga mrs. McKnight laseb meile iga tunni alguses mingi laulu või muusikapala ja me peame täitma lehekesi mis žanr see on ja iseloomustama seda, tundub lihtne? Tegelt üldse mitte, sest vahest kuuled ikka sellist muusikat mille sarnast pole elu sees kuulnudki :P.
 Meil on neljapäeval Open House tulemas, see on selline õhtupoolik, kus sa saad oma kooli vanematele näidata, mis tuleb kasuks mulle, kuna ma pole tervet kooli veel näinudki, lisaks on mul seal esimene esinemine kooriga, awsome.
Meil on koolis palju rasedaid tüdrukuid. Algugses oli hästi imelik kui õpetaja küsis kus keegi tüdruk on ja siis keegi hõikas, et ta sai lapse või, et saab kohe lapse??? Lisaks on palju ka neid, kes on kihlatud, näiteks mul käib ökoloogia klassis 2 tükki?? Ja hästi palju on koolis paare ma arvan, et kõik on käinud kõigiga. Sellega seoses meenub mulle ka paar päeva tagasi kogetud ehtne American High School draama, see oli selline...dramaatiline.
Praegu ei tegele ma millegagi, kuna ma väga tahaks saada track teami, aga nende treeningud hakkavad septembris.
Siin, nagu igas Ameerika koolis öeldakse õpetajale mrs, mr või sir ja m'am.
Mul on ka oma kapp nr J745, ülemine kapp, JEESSSSSSS, aga mul oli poolteist nädalat suur probleem oma kapi avamisega, nüüd olen ma selles juba parem :)
Ma sain neljapäeval teada, et ma olen kõrgeimas inglise keele klassis, Honour class, mis on iseenesest huvitav, kuna ma ei räägi eriti hästi inglise keelt võrreldes kohalikega ja ma pean seal klassis olema, aga see ei ole eriti raske...veel.
Ja lõpuks: paljud on minult seda küsinud, jaah, meil on koolis kenad posid :)
Söök
Meie peres süüakse korralikku toitu, ma arvan. Suht sarnane sellele, mida ma oma kodus, Eestis, söön. Ma ei ole veel ühtegi burksi söönud :). Tavaliselt on meil kodus toidu kõrvale alati salat, isale meeldib rohkem kokata kui emale :P. Välja restorani minnes on portsjonid küll väga suured, me käisime neljapäeva õhtul väljas söömas ja ma tellisin kanapasta, mis oli ülihea, aga täiega suur portsjon oli, ma ei jaksanud küll kõike ära süüa :P
Kodu/telekas
meil on kodus jahedam kui väljas, ilmselgelt, kuna väljas on 35 kraadi sooja. Siin radiaatoreid küll ei ole, selle asemel on külma õhu puhurid, ma ei tea kudas neid nimetatakse, aga see on põranda sees ja sealt tuleb täiega külma õhku.
Meil on kodus selline suuremapoolne telekas, kus on vist 1000 kanalit, ma ei tea, see on siin selline kõrgem tehnoloogia, mida ma ei julge näppida. Seda ma tean, et mu hostisal on vist kõik maailma spordikanalid, olen paar Ameerika jalgpalli mängu ka ära vaadanud, me toetame Tennessee Titans'e. Aga 1000 kanalit tähendab, seda, et telekast tuleb ALATI midagi huvitavat, ja Ameerika on vist leiutanud KÕIK reality showd, mida leiutada saab, siin on osad päris huvitavad, aga mõned jällegi nii jaburad, et siis mõtled küll, et milleks??

Aga jaah, võite julgelt küsimusi küsida, et ma teaks ka millest blogis kirjutada :P
Ja nautige suve kuniks veel seda on :P
Olge lahedad! :)

4 comments:

  1. Milles high school drama siis seisnes? :)

    ReplyDelete
  2. Sooviks ka sama teada mis eelmine ((:
    Agamuidu tundub hästi lahe sul seal, edu sulle seal :]

    ReplyDelete
  3. hmmm...ma olin sellega tegelt kaudselt seotud, aga, keegi rääkis mu heast sõbrast halba ja siis oli hull vaidlus nende 2 inimese vahel ning siis mõni solvus ja oli pahane...selline igapäevane klatsimine :P :D

    ReplyDelete
  4. Johannes (keelest)

    Õige ka, et te lemmik tiim teil Tennessee Titans, sest seal ju üks eestist pärit mängija Michael Roos(kunagi oli Mihkel Roos).

    ReplyDelete