Tuesday, August 2, 2011

homme!

Heiheii, siin on nüüd uus sissekanne, mida ma olen väga kaua plaaninud kirjutada, aga lihtsalt pole olnud aega :P Kõige suurem uudis ongi võib-olla see et ma ei lähegi mitte 17. augustil vaid hoopis homme õhtul, ehk siis 03.08, niiet see on arvatavasti viimane blogi sissekanne Eestimaa pinnalt :). Põhjus, miks ma tegelikult nii vara lähen on see, et Tennessees algab kool 5. augustil :S (täitsa jube, kui ma mõtlen sellele, et ma jõuan 4. augustil kesköö paiku koju ja siis 5nda hommikul pean kohe kooli minema, kena padja näoga ja kottis silmadega-hea esmamulje!) Algselt pakkus Monika mulle varianti, et ma läheks 28ndal juulil, aga see ehmatas natuke ära, kuna mul oli veel ikka plaanis sõpsudega ka kohtuda ja arsti juures oli ka vaja ära käia niiet see ei olnud võimalik, niisiis jäi 3. august.
Ma jätsin oma kalli Saaremaaga hüvasti 31. juulil ja vanavanematele ütlesin ka "tsau". Saaremaalt sõites mandri poole oli ülimõnus vaadata aknast välja ja näha viljapõlde, heinapalle, metsa ja sinist taevast. Arvan, et seda pilti jään ma küll igatsema :).
Paar viimast päeva olengi põhiliselt sõpradega veetnud :) Olid päris mõnusad hetked, aga oli ka mõni jubedam ;). Täna, kui ma leekad olin ära kallistanud ja istusin bussis, siis mulle jõudis ka lõpuks kohale, et ma lähen ikka aastaks ja ma ei näegi neid päris pikka aega :(, aga aasta läheb kiiresti, eksju?
Aajaa, eile saabusid ka mu lennuajad, päris hirmus. Mul on 3 lendu:
3.08 Tallinn 18:35 - Frankfurt 20:05
4.08 Frankfurt 12:20 - Washington Dulles 15:02
4.08 Washington Dulles 21:58 - Nashville 22:42
Ja sealt siis autosõit koju Clarksville'i.
Päris hull, ma lähen Frankfurt'is ööseks hotelli ja ärge laske ennast kellaaegadest eksitada. tegelikult ei kesta lend Saksamaalt Ameerikasse kolm tundi vaid ma lendaksin nagu ajast tagasi. Lend kestab peaaegu 9 tundi :D :S. Lisaks on mul Washingtoni lennujaamas 7 tundi vaba aega :D. Ma tõmban seal oma krediitkaardi limiidi kohe sirgeks :P
Aah, ja teie rõõmuks, mu kallid sõbrad, ma muretsesin endale ka kaamera, et te saaks ikka näha ka mis ma teen ;) Ja ma natuke testisin ka seda juba :)

Kujutage Maria ka siia pildile


1 comment: