Saturday, August 13, 2011

Kool

Tsaukii sõbrad!
Tean, et see on natuke hilja, aga siin see on.
Esimene koolipäev oli tegelikult reedel 5. augustil aga kuna ma saabusin 4. ei olnud ma end veel kooli ära registreerinud. 5. augustil käisin ma kooli jaoks süste saamas. Kaks tükki sain, mõlemasse käte üks. :). Nädalavahetusel ma puhkasin ja esmaspäeval läksin end kooli registreerima ja endale tunde valima. Esmaspäeval veel kooli polnud, kuna siis oli selline päev kus õpilased said tulla ja tunniplaanid ära muuta, kui nad tahtsid. Kool algab iga päev 7:30 ja bus peatub kodu juures 6:41, niiet ma tavaliselt ärkan umbes 5:45. See on vahest kohutavalt raske
Minu tunniplaan on:
Algebra II
US History
Vocal Music
Spanish I
English III
Service Learning
Ecology
Noo ma siis natuke selgitan kaa :P, sest nüüd te kindlasti arvate, et "Laura, miks sa mata valisid?" Siin koolis on nii et sa pead igast "erialast" nagu nt mata, loodusteadused, võõrkeeled jne midagi valima. Niiet ma siis valisin matast lihtsaima-algebra, aga kuna ma olen eestis juba algebrat õppinud, pidin ma võtma 2. astme oma (1. aste on lihtsaim ja 3. on raskeim) AGA algebra 2 on niii LIHTNE. Näites esimesel päeval oli meil tehe -c+2=5 või -67=8x +5 niiet, mulle meeldib. Huvitav küll, mida nad algebra I teevad, õpivad numbreid? Aga ma olen väga rahul ja ma üldse ei kadesta, teid, kes te sügisel Hollo tundi lähete :D. US History on seevastu natuke raskem, kuna meie klass läheb sealt edasi, kust lõppes kodusõda ja ma ei tea sellest midagi. Lisaks ei saa ma ajaloo õpetajast aru kuna ma istun ventulaatori lähedal, niiet see undab JA mu ajaloo õpetajal on tugev lõuna aktsent, niiet ta sööb sõna lõpud ära ja ma ei saa midagi aru :P. Vocal Music on nagu koor aga mitte päris, selline Glee taoline asi :P, mulle meeldib. Spanish I on esimese astme hispaania keel ja English III on kõrgema astme inglise keel. Selles tunnis on mu lemmik õpetaja, ma pole sellist õpetajat veel varem kohanud, ta teeb nalja ja uurib õpilaste käest et kuidas eraelul läheb ja kuidas sõpradega suhted on, eestlane nagu ma olen, ei räägi ma talle midagi. Meil oli hiljuti vaja seal tunnis essee kirjutada teemal "Where I Stand", siis tunnis pidime 5 olulist asja alla joonima. Ta luges need pärast klassi ees ette. Suht piinlik oli, õnneks ei kirjutanud ma midagi jubedat. Meil on söögivahetund inglise keele tunni vahel. 2. lõuna. 1. grupp läheb 5 tunni alguses, 2. grupp läheb keskel ja 3. grupp läheb 5 tunni lõpus. natuke keeruline oli, aga nüüd olen sellega öra harjunud. Service Learning on tund, kus ma käime vabatahtliku tööd tegemas, mulle meeldib, seal on lahedad inimesed ja seal saab alati nalja. Ecology on nagu ökoloogia see on enam-vähem nagu loodusõpetus.
Esimene päev
oli päris hirmutav, ma olin nii närvis hommikul kui ma kooli läksin, aga koolis olid kõik sõbtalikud ja abivalmis ning näitasid kus mu klassid on, kuna kool siin on ÜLI suur, ja õpilased kutsusid enda juurde sööma ja nii... ma olin lõunaks kaasa võtnud võileivad musta leivaga (musta leiva võtsin ma siit Eestis kaasa :P) ja see oli lõuna ajal päris populaarne teema "What is wrong with ur bread??" "Is it like shocolate bread or something??" See oli päris naljakas.
Aga jaah, mulle meeldib kool, siin on täiega lõbus ja nalja saab ka :)

2 comments: