Saturday, August 13, 2011

Slumber party

Heiaa!
Ma mõtlesin, et kui te tahate, siis ma võiksin teiega oma nädalavahetuse tegemisi jagada. Ehk siis nagu pealkirjast võis lugeda, käisin ma reedel sõprade juures pidzaama peol. :)
Jenny, Sophie ja nende ema tulid mulle järele umbes poole 7 paiku ja sii me läksime kirikust läbi? sõime seal natuke, ajasime natuke intelligentset juttu ja läksime Jenny ja Sophie poole peole. Sõime kõike head ja paremat, ja ma võin nüüd ausalt öelda, et ma olen söönud maailma parimaid kaneelirulle :) nämm. Jenny ja Sophie on ka vahetusõpilased. Jenny on pärit Koreast ja ta päris nimi on tegelt Minji ja Sophie on pärit Austraaliast. Nad mõlemad on ülichuulid :). Meiega koos oli seal veel Shaoyun, ta on minuga koos Vocal Music'us ja ta elab suht kõrvalmajas ning Elena, see kes käib kolledzis.

  Peeglist paremalt on: Sophie, Jenny, mina ja Shaoyun.



 Selline näeb välja Korea vahetusõpilase kommisahtel. Need on tglt täiega head.

Peale seda, kui me olime ära söönud, tahtsime me minna üles ja niisama lahedad olla :P, aga kuna Jenny ja Sophie vahetusemal olid kirikust mingid sõbrad külas, tahtis Barbara, et meie ka nendega koos filmi vaataksime, aga me üldse ei viitsinud. Minu meelest on nende vahetusema natuke imelik, või selline omapärane...ma ei teagi. Igatahes me jooksime ülesse Jenny tuppa ja nalja pärast peitsime ennast Jenny kappi :P. See oli tegelt päris naljakas, kitsas oli aga nooh...pärast Barbara tuli ja leidis meid kapist, feil, ja siis küsis, et mis me kapis teeme??? Jaah, peale seda pidime me alla filmi vaatama minema. See oli tegelt suht okei.



 Jenny kapis/garderoobis :)


Peale filmi läksime üles ja rääkisime natuke juttu ja siis läksime magama. Suht lahe õhtu oli tegelt, ladies night.
Hommikul saime veel ühe tüdrukuga kokku ja me läksime suuremasse poodi aka. The Mall. Hehee, sain ka võimaluse oma garderoobi värskendada. Siin on kõik riided ja jalanõud niiii odavad. Mulle meeldib :)
See oli täiega lahe õhtu/öö/hommik koos vägevate tüdrukutega ;)

2 comments:

  1. lauraa tibulinu, ma reaalselt muutun iga su postitusega umbes 4 korda veel kadedamaks kui ma juba oleen :S tegelt jubetore et sul seal hästi läheeeb !! :)

    ReplyDelete
  2. heheee, tnks Helen, mul läheb väga hästi! :)

    ReplyDelete