Saturday, August 13, 2011

Koolibuss

Ma mõtlesin et sellest peab ikka eraldi teema tegema, kuna mu eelmine blogipostitus oleks vastikult pikaks veninud.
Igatahes...
Esimene päev
ma läksin oma õega bussipeatusesse, mis on täpselt meie maja kõrval, niiet sinnani on umbes 20 sammu. Ma olin niiiii põnevil, eriti siis kui ma nägin meie bussi tänavasse sisse keeramas. Minu bussi number on 4898, tol hetkel ma seda veel ei teadnud :P Igatahes bussis olid kõik väga sõbralikud ja küsisid kust ma pärit olen. Mitte keegi siinei tea kus Eesti asub, välja arvatud 1 poiss mu inglise keele klassist, kes teadis et see on 1 Balti riikidest, aga see selleks. Buss sõidab koos middle schooli omadega see on 6-8 klass. middle schooli omad istuvad eespool ja keskkooli omad istuvad taga. Minu koha number on 21 ja ma istun akna all :D. Need middle schooli omad on jubedad inimesed, mina küll selles vanuses selline ei olnud. Nad kisavad TERVE tee kodust kooli ja tagasi OMG, eriti 1 poiss on täieleik jubedus.
Igatahes, päeva lõpus pean ma väga kiiresti tegema, et bussi peale jõuda, niisiis, 1. päeva lõpus läksin ma koolist välja ja ma mõtlesin, et okei kooli ees on mingi 2 bussi, heh, oma bussi tunnen ju ikka ära, mkm, kus sa sellega! Kooli ees seisis 20 täpselt üheugust kollast bussi...fakk. See oli täiest jube, ma lihtsalt jooksin bussi ridade vahet ja ma ei leidnud oma bussi, siis ma helistasin oma emale, et kas ta teab mis mu bussi number on ja ta ütles selle mulle, aga see mind eriti ei aidanud, kuna bussi rivid olid nii pikad, igatahes, lõpuks ma leidsin oma bussi, aga mul oli koti lukk lahti olnud, niiet, mul lendasid kõik kooliasjad kotist välja parkla peale laiali ja bussid hakkasid vaikselt ära sõitma...fakk. See oli kohutav ja suht alandav :) Aga õnneks ma jõudsin ikka bussi peale ja sõidsin õnnelikult koju...okei eriti õnnelik ma just ei olnud, päeva lõpp oli olnud jube, kuid kõik mu asjad olid mul alles ja 2. päev oli palju parem, siis ma teadsin juba mis mind ees ootab.
Aaah ja reedeti saame me bussi peal snäkke, how cool it that, huh?
Pilti mul kahjuks ei ole, aga küll ma selle ka varsti teile muretesen.

No comments:

Post a Comment