Sunday, August 7, 2011

Midagi uut!

Heii
Täna oli tegelt päris huvitav päev, kuna ma käisin eile ühe tudruku Jennyga (ta on Korea vahetusõpilane) ta hostpere tuttavate juures Korea toitu söömas (see oli täiega hea, ainult natuke vürtsikas) ja seal arutati kirikusse minemist, siis küsiti minu ja Jenny käest, et kas me tahame ka tulla? Mina ja Jenny ei olnud kumbki varem kirikus käinud, ja siis peretütar, Elena, ätles, et me võime koos temaga minna. Me siis Jennyga mötlesime, et oleks ju täitsa lahe minna ja siis otsustasimegi ära, et Jenny hostema tuleb mulle hommikul järgi ja me saame Elenaga kirikus kokku. Kirik asus täpselt kesklinnas. See oli baptistide kirik ja sellel oli 4 hoonet. Ainuüksi 1 hoone oli suurem kui mu kool Eestis :P. Kõigepealt läksime me Pühapäeva kooli, see oli selline piibli tund, kus käisid aint kolledzi õpilased (Elena käib ka kolledzis), eraldi tund on ka keskkooli õpilastele, kus me Jennyga oleks pidanud olema, aga, kuna me ei tundnud sealt kedagi, läksime Elenaga. See oli täiega lahe, me kogunesime ühte ruumi, kus oli piljardilaud, mängukonsoolid, ja tudengdi tegid pannkooke seal, niiet igaüks võis võtta. Siis hakkas üks mees tunniga pihta, selline noorema poolne. See kõis nii, et keegi luges mingi osa Piiblist ette ja siis arutati seda, see mees, Matt, küsis arvamusi loetu kohta ja siis arutati ja tõmmati paraleele tänapäeva ühiskonna ja eluga. See oli päris lahe, sest see tund oli selline pingevaba, vastas see kes tahtis ja posid tegid nalja ja nii....See ei tundunud üldse kiriku moodi, kuna ma olin täiesti kindel, et seal saab olema täielik jumala kummardamine ja, et kui sa jumalat ei usu, lähed pärgusse ja nii... aga me puudutasime jumala teemat täiega vähe ja põhiliselt arutasime tänapäeva ühiskonda, nagu Raidma tund. Siis see sai läbi ja kõik tulid end tutvustama, mitte keegi ei teadnud ,kus Eesti on, aga öeldi, et mul on vägev aktsent :) Peale seda hakkas jutlus ja me läksime pea saali, (see, kus preester jutlust peab). See nägi välja nagu Salme kultuurikeskus, nagu tõeline kontserdisaal. Kui preester jutlust pidas näidati teda ekraanl, seal oli 2 suurt ekraani ja enamasti seal lauldi, nagu elektrikitarri ja trummidega bänd mängis ette ja inimesed kõik laulsid, sõnad jooksid ekraanil, mõnusad rütmikad laulud olid :P (jaah, ma ei ole küll uskilk inimene, aga kas kirikud on tõesti sellised????) Jutlus iseenesest oli väga jumala keskne ja palvetati palju, siis me Junnyga tundsime ennast natuke imelikult, aga preester tegi nalja ka vahepeal, niiet see ei olnud nii hull, vähemalt ei palutud meil püsti tõusta, kuna hostisa ütles. et uutel tavaliselt palutakse end tutvustada :S, aga seda ei juhtnud. Pärast jutlust tuli hostema mulle Jenny juurde järgi ja me läksime kinno Harry Potteri vaatama. Harry potter on alati lahe, niiet...
Aga mõnusat suve teile sõpsud Eestis!

1 comment:

  1. heips:-)!

    Tore Su lugusid lugeda.
    Üritan kommentaarida ja kui õnnestub, siis teinekord kriban pikemalt:-).

    Kallistan ja ole tubli!

    ReplyDelete