Monday, August 8, 2011

minu kodu

Heii
siin on sisekanne minu kodukandist ja kodust, ma laadisin siia natuke pilte niiet...have fun :)



Selle tegin ma oma kodutrepilt
See on mu kodutänav
Minu naabruskond


See on minu segamini tuba

See on suur tuba, paremale poole jääb köök
see on puhketuba/videomängimisetuba/arvutiruum
uks otse on minu ja mu õe vannituba, paremal on vanemate tuba, vannitoast vasakule jääb minu tuba ja veel edasi on mu õe tuba.
Reese's peanut butter cups
See on meie kass Lily, tale lisaks on veel Cole ja Tippan

4 comments:

  1. Üks suhteliselt teemaväline küsimus. Kas Sa tegid ise selle sini-must-valge padja või ostsid kuskilt? :)

    ReplyDelete
  2. Nii lahe Laura! Sul ehtne American Dream praegu! :) Palju jõudu, jaksu ja kannatlikkust sulle! Sadamiljon kallistust ka! Vaata, et sa need terve aasta peale võrdselt ära jagad :P

    ReplyDelete
  3. heheee, selle padja tegi mulle tegelt mu hostõde, ta on imearmas.

    Aitäh, Killu

    ReplyDelete
  4. mine pekki kui lahe see kõik on ! :D, nii mõnusad pildid, eriti see mis su kodutrepil tehtud vms.. kõik on niiiii lahe ... suht koht tänu su blogile on mul TÄIELIKUKS kinnisideeks saanud ameerikasse vahetusõpilaseks minemine! :D, aga jh, kirjuta palju, sul ülilahe blogi ! :D

    ReplyDelete